Rezerwuj parking

Sprawdź ceny parkingów

 
 
Powrót do listy parkingów

Rebiechowo Parking

ul. Nowatorów 20, 80-298 Gdańsk

 

Informacje o parkingu nie zostały zweryfikowane

Zarezerwuj parking w Gdańsku

 

Średnia ocena parkingu na podstawie opinii klientów którzy rezerwowali ten parking: 87.1 100
Ocena: bardzo dobry  
 

O co chodzi z tym passatem? Wróciłem z tego parkingu i jechaliśmy w obie strony dużym komfortowym busem, no nie był z salonu ale co z tego, sam też nie mam nowego auta. Zresztą po przyjeździe czekaliśmy na następnych klientów trwało to z 10-15 minut i okazało się, że też lecą do Egiptu, zakolegowaliśmy się i cały wyjazd imprezowaliśmy razem, a nasze żonki ciągle o dzieciach:) Obsługa miła, dzieci zapięli w foteliki, cena przystępna no i faktycznie wszystko wygląda jak w internecie. A to że trzeba było poczekać te parę minut to co z tego, co w sklepie, w banku czy u fryzjera jak trzeba poczekać to też piszecie w necie, że nie polecacie, spora przesada. Odniosę się jeszcze do uszkodzeń, ze mną spisali protokół, po przylocie sprawdziłem autko, było ok., gdyby nie było to bym zażądał odszkodowania, no chyba za to płacę nie? Wydaje mi się ze ludzie powariowali, dąsają się o byle co i zbyt pochopnie oceniają wszystko na nie, zreszta wystarczy poczytać jakiekolwiek forum, same złe opinie o wszystkim co nas otacza. Pozdrawiam i polecam ten parking.

Jacek
Ocena: słaby  
 

Witam, Chciałbym odpowiedzieć na maila właściciela parkingu (maile z 7.08-12.08). 1. OK, nie przyjrzałem się drugiemu placowi, może i kamery są. Tylko dlaczego nie zaproponowano nam "unikalnej możliwości" podglądu aut przez internet? 2. Na drugim placu nie ma żadnego strażnika! Jeśli właściciel zatrudnia dwie osoby to może powinien zorientować się co one robią w czasie pracy? Obserwacja zarówno z dnia odlotu jak i powrotu! Notabene strażnik bez skrupułów mówi, że pracuje już 48 godzin, ale on tak może. Porażka. 3. Patrz punkt powyżej. Przyjechaliśmy 10 minut przed czasem i NIKT nie był obecny! Nikt się nawet nie zainteresował, dlaczego stoimy pod zamkniętą bramą! Oczywiście JEDYNY strażnik był na lotnisku. 4. Akurat byliśmy w 7 osób i o drugim samochodzie nikt nawet się nie zająkną! Mimo wcześniejszej informacji. A co samochodu - nie przesadzajmy - przyzwoity van do wożenia ludzi na odcinku 10 km kosztuje niewielkie pieniądze, szczególnie przy zakupie na firmę. A i wybór w Trójmieście powinien być szeroki. Co do cen - nie ma dla nikogo większej różnicy, czy jest ona o 5 zł wyższa przy kwocie rzędu 90 zł. Waszym największym atutem jest położenie (i reklama), szczególnie w czasie trwania remontów w okolicy lotniska. I nie konkurencja, lecz użytkownik. A właścicielowi polecam zainteresować się pracą jago personelu, jeśli faktycznie myśli, że jego parkingi są dobrze obsługiwane! Pozdrawiam również.

Odpowiedź:
Szanowny Panie Maćku, Nigdy nie proponujemy tej usługi, jest ona opisana na stronie i jeśli klient chce z niej skorzystać to po prostu prosi o dostęp. Tak samo nie proponujemy dostępu do Internetu chociaż mamy go w ofercie. Skąd Pan stwierdza, że nie ma drugiego strażnika? Być może faktycznie jak Pan podjechał strażnik nawalił, był w toalecie lub na obchodzie, ciężko mi powiedzieć co wtedy robił gdyż nie znam daty Pana pobytu. Pisał Pan o bramie otwartej, a teraz, że była zamknięta? Jest Pan mało wiarygodny w relacji. Jeśli jest więcej osób to dajemy klientowi trzy różne warianty do wyboru: przyjeżdża sam kierowca, odwozimy na dwa razy lub podjeżdżamy na dwa auta, klient sam decyduje jak mu wygodniej. Jeśli chodzi o samochód do wożenia to zachowuje się Pan trochę nie sprawiedliwie. Nie zna Pan specyfiki pracy takiego parkingu i nie wie, że nie może to być jakikolwiek obojętnie jaki van. Ostatnio mieliśmy klientów którzy przyjechali w 19 osób i byli zdziwieni, że nie mamy autobusu (tak tak, nie vana ale autobusu). Passat, którym teraz wozimy jest pojazdem przejściowym, gdyż aby sprawnie prowadzić taki interes nie może to być każdy van, musi on spełniać odpowiednie warunki, a takich pojazdów w Polsce może jest kilka. Oczywiście nie będę się rozpisywał o co chodzi, gdyż zdradziłbym wiedzę, która jest przewagą nad konkurencją. Myli się Pan co do ceny, ma ona znaczenie, ludzie jadą tam gdzie 5 zł taniej, nie patrząc na fakt czy parking faktycznie jest strzeżony, a nie dozorowany, czy ma ubezpieczenie parkingu, ochronę i czy np. pojazd transferowy ma NNW. Ludzie nie patrzą na takie „szczegóły”, byle taniej, do czasu wypadku ale wtedy jest tylko przysłowiowy płacz i zgrzytanie zębów. Każdy tylko uważa, że parking to stawianie aut i kasowanie pieniędzy, ale to też odpowiedzialność, z którą przyjdzie nam parkingom się zderzyć podczas jakiejś tragedii, zobaczymy wtedy czy nie pożałuje Pan parkingu z ładnym autem i fikcyjnym ubezpieczeniem. Ja wolałem zainwestować w bezpieczeństwo niż w ładny samochód transferowy. Osobiście Pana już do nas nie zapraszam, nie rozumiem dlaczego nie rozwiał Pan swoich wątpliwości na miejscu tylko wyżala się Pan w Internecie. Byli klienci, którzy mieli wątpliwości co do drugiego placu, ale zadali pytanie i dostali odpowiedź po której spokojnie polecieli na wakacje, zostawiając nam auto. Trochę otwartości, a nie złośliwości.

Maciek
Ocena: słaby  
 

1. Ogrodzony i monitorowany teren - jest, ale nie dla wszystkich. Gdy za dużo samochodów "obsługa" odstawia klienta na teren parkingu po drugiej stronie uliczki, gdzie o monitoringu zapomnij. 2. Strażnik 24 godziny - jest o ile właśnie nie pełni roli taksówkarza w drodze na/z lotniska. 3. Co ciekawsze - teren drugiego parkingu jest w tym czasie całkowicie dostępny - brama wjazdowa stoi otworem. Na tym terenie mieściły się siedziby również innych firm? 4. Transport na/z lotniska odbywa się tak starym Passatem, że mi jako właścicielowi byłoby wstyd. A co, jeśli do przewiezienia są więcej niż 4 osoby? Oczywiście czekanie :(. Podsumowując - plus za lokalizację, minus za całą resztę. Następnym razem inny parking.

Odpowiedź:
Widać konkurencja nie śpi:( Zatem po 1. Mamy dwa place parkingowe i oba są ogrodzone i monitorowane, droga konkurencjo spójrz w górę a ujrzysz kamery lub zanim zaczniesz opisywać dobrze zorientuj się w terenie. 2. Strażnik i owszem jest jeden na parkingu, który kiedy jeździ zastępuje go strażnik z drugiego placu, też zapomniałeś o tym napisać? A jak wygląda to u Ciebie konkurencjo? Parkingów ze stałą ochroną strażnika przy naszym lotnisku są trzy ten lotniskowy, Kolumb i nasz, a reszta? Reszta jest chroniona przez właścicieli, którzy w nocy śpią, a na weekendy wyjeżdżają na wakacje. Kto wtedy pilnuje aut? 3. Brama drugiego placu jest otwarta kiedy drugi strażnik czeka na następnego klienta, coś w tym dziwnego? Pisząc o siedzibie innych firm masz pewnie na myśli ciężarówki, wyobraź sobie, że oprócz osobówek parkują u nas również pojazdy ciężarowe, w wyznaczonej części placu. Osobówki na kostce brukowej, ciężarówki na płytach drogowych, następnym razem się dobrze zorientuj. 4. Nam za passata wstyd nie jest, ważne że jest czysty, pojemny, bezpieczny i bezawaryjnie zawozi klientów na lotnisko. Wśród konkurencji jeśli chodzi o pojazd to jedynie reprezentacyjny posiada parking Victoria nowego Peugota 8 osobowego, a reszta również jeździ używkami przeważnie kombi 4 osobowe. Jeśli jest więcej niż 4 osoby to podjeżdżamy drugim pojazdem wedle życzenia klienta. Należy się zastanowić dlaczego u nas jest więcej klientów, niż u Ciebie konkurencjo, mamy drożej, a aut więcej i o czymś to świadczy. Polecam popracować nad jakością usług i tam skierować swoją energię zamiast oczerniać konkurencję. Pozdrawiam RebiechowoParking.pl

Maciek
Opinia nie została zweryfikowana

Nie polecam . Miałem zbite lusterko gdy wróciłem z lotniska .

Odpowiedź:
Panie Grzegorzu, w lipcu nie stał u nas Passat B6. Stały Passaty B5 i B4 ale nie B6. Jeśli lusterko było zbite to dlaczego nie zgłosił Pan tego obsłudze parkingu, jesteśmy ubezpieczeni i zwrócilibyśmy za lusterko. Może Pan nie był u nas na parkingu albo może pisze Pan z innego parkingu? Spisujemy stosowny protokół, mamy monitoring wszystko było można wyjaśnić, dlatego nie rozumiem złej opinii. Albo jest Pan z konkurencji albo lusterko już było wcześniej zbite. Niestety wśród klientów zdarzają się cwaniacy, którzy próbują wyremontować auto na nasz koszt, przyjeżdżają z rysą, stłuczeniem lub zbiciem i potem próbują wmówić, że stało się to na naszym parkingu. My wiemy, że nie jest to możliwe i dzięki monitoringowi oraz skrupulatności pracowników żaden klient nie "wyłudził" od nas naprawy swoich uszkodzeń. Dlatego uczciwych klientów zapraszamy do nas resztę odsyłamy do konkurencji. Pozdrawiam Rebiechowoparking.pl

Grzegorz
Ocena: bardzo dobry  
 

Jestem podróżniczką weekendową i latam dość często. To co spodobało mi się na tym parkingu to normalność o którą tak trudno. Żadnego naciągania z odległością, kasą, czy koloryzowaniem czegokolwiek, jak opisują tak jest.

Magda