Rezerwuj parking
Aktualność z dnia 2011-10-17 15:31:27
Odwiedź Japonię... ona Ci za to zapłaci !
To nie prima aprilis’owy żart a pomysł, który być może już w
wkrótce doczeka się realizacji. Japoński rząd w ramach promowania turystyki po
katastrofie w Fukuszimie rozważa zasponsorowanie 10 tysiącom pasażerów bilety do kraju
kwitnącej wiśni.
Jak podaje tamtejsza gazeta Jomiuro Szimbun, japońska agencja ds. turystyki ma w planach ogłoszenie naboru wśród potencjalnych pasażerów. Chcących wybrać się na bezpłatną wycieczkę do Japonii. Przyszli turyści muszą tylko zdeklarować region Japonii, który chcieliby zwiedzić. Finalnie agencja ds. turystyki wyselekcjonuje 10 tysięcy szczęśliwców, których poprosi o zdanie relacji z wyjazdu. Potem relacje te zostaną opublikowane w sieci.
Program, w ramach którego turyści będą musieli z własnej kieszeni zapłacić za pozostałe potrzeby, jak np. kwaterunek, ma ruszyć w kwietniu 2012 roku. Cała akcja ma na celu wypromowanie Japonii jako kraju, do którego pomimo katastrofalnego w skutkach trzęsieniu ziemi i tsunami, które wywołały zagrożenie nuklearne w elektrowni jądrowej w Fukuszimie warto przyjechać. W ciągu trzech miesięcy po 11 marca Japonia straciła, w porównaniu z rokiem ubiegłym, ponad połowę swoich turystów, którzy generują 7 procent produktu krajowego. W marcu 2010 roku kraj kwitnącej wiści odwiedziło 710 tysięcy ludzi, rok później w tym samym miesiącu - mniej niż połowa tej liczby, 352 tysiące.
Jak podaje tamtejsza gazeta Jomiuro Szimbun, japońska agencja ds. turystyki ma w planach ogłoszenie naboru wśród potencjalnych pasażerów. Chcących wybrać się na bezpłatną wycieczkę do Japonii. Przyszli turyści muszą tylko zdeklarować region Japonii, który chcieliby zwiedzić. Finalnie agencja ds. turystyki wyselekcjonuje 10 tysięcy szczęśliwców, których poprosi o zdanie relacji z wyjazdu. Potem relacje te zostaną opublikowane w sieci.
Program, w ramach którego turyści będą musieli z własnej kieszeni zapłacić za pozostałe potrzeby, jak np. kwaterunek, ma ruszyć w kwietniu 2012 roku. Cała akcja ma na celu wypromowanie Japonii jako kraju, do którego pomimo katastrofalnego w skutkach trzęsieniu ziemi i tsunami, które wywołały zagrożenie nuklearne w elektrowni jądrowej w Fukuszimie warto przyjechać. W ciągu trzech miesięcy po 11 marca Japonia straciła, w porównaniu z rokiem ubiegłym, ponad połowę swoich turystów, którzy generują 7 procent produktu krajowego. W marcu 2010 roku kraj kwitnącej wiści odwiedziło 710 tysięcy ludzi, rok później w tym samym miesiącu - mniej niż połowa tej liczby, 352 tysiące.